Syyskokous 2021 - Klaukkalan Demarit valitsi yhdistyksen uuden hallituksen

4.3.2022

Klaukkalan Demarit ry järjestäytyi vuodelle 2022

Klaukkalan demareiden uusi hallitus on valittu!  Syyskokouksessa 18.12.2021 vuodelle 2022 hallituksen puheenjohtajaksi valittiin Ismo Uusitalo ja varapuheenjohtajaksi Maria Luoma. Yhdistyksen sihteerinä jatkaa Raija Träff. Hallituksen jäseniksi valittiin Jerry Latva, Harri Lepolahti, Pertti Lehti, Maire Suomi ja Tuula Pesola. Hallituksen varajäseniksi valittiin Timo Pirttijärvi ja Marika Mäntyniemi.

Vuoden ensimmäisessä hallituksen kokouksessa 2.3.2022 käsiteltiin sääntömääräisten asioiden lisäksi Klaukkalan työväentalon Männikön tulevia korjaustarpeita ja niiden rahoitusta. Hallitus valitsi myös yhdistyksen toimihenkilöt ja jakoi tehtävät. Taloudenhoitajana jatkaa Timo Pirttijärvi ja jäsenasiainhoitajana Maire Suomi. Opintosihteerin ja tiedottajan tehtävät päätettiin yhdistää ja ne otti hoitaakseen Maria Luoma.

Yhdistyksemme arvokkain omaisuus on tietenkin työväentalo. Työväentalon vanhat kylpyhuoneet ja osa muista tiloista ovat tulleet käyttöikänsä päähän ja kaipaavat korjausta. Hallitus pohti asiaa ja päätyi yhteisymmärryksessä siihen, että tänä vuonna ryhdytään toimenpiteisiin. Tavoitteemme on pitää Männikkö hyvässä kunnossa, jotta se palvelee siellä toimintaansa harjoittavia yhdistyksiä ja talon muita käyttäjiä jatkossakin.

Hallitus kokoontuu seuraavan kerran 31.3.2022. Alta löydätte uuden hallituksen puheenjohtajiston yhteystiedot.

Kokouksista tiedotetaan vanhaan tuttuun tapaan paikallislehden yhdistyspalstalla ja Klaukkalan demareiden verkkosivuilla.

Aurinkoista kevättä kaikille toivottaen,

Ismo Uusitalo, hallituksen puheenjohtaja